onsdag 15. april 2009

Vi priser våren. Og farfar!

15. april er farfars (altså svigerfars) fødselsdag. Og det er såvidt jeg tør å vise fram dette, for selv om svigerfaren min er 82 år, er han fullt utsjekket på internett. Både han og svigermor (snart 80) besøker bloggen min, og de spiller sjakk via nettet hver eneste dag. Sprekt!

Her er altså gaven til bursdagsbarnet som har alt:
Nyhøstet rødsildre - den første jeg har sett i år.
Rødsildre er forresten Nordlands fylkesblomst.
Og jeg våger meg også på en snikvisning av marsipankaka:


Nå satser jeg på at vi når fram med gaven før svigerfar kommer hit på nettbesøk!

4 kommentarer:

  1. Flott gave! Kan tenke meg svigerfar blir fornøyd og kaka ser jo nydelig ut - smaker sikkert fortreffelig!
    Go' bursdagsfeiring!

    SvarSlett
  2. Heisann...!
    Grattis til svigerfar!!! Ingen tvil om at dette er en flott gave :-) Sniktitten på kaka lover til at den er VELDIG flott, og mmmmmm, god....!

    Ha en finfin torsdag!

    Klem

    SvarSlett
  3. For en koselig blogg du har! Jeg må passe på å få deg inn i blogglista mi, så jeg husker på å komme innom deg!

    SvarSlett
  4. Heisann!
    Så koselig blog du har - tusen takk for koselige ord hos meg, artig at du la igjen en hilsen så jeg fant din blogg:-)

    Håper bursdagen var vellykket!

    Ønsker deg en fin helg!
    Klem fra Livy

    SvarSlett