torsdag 17. september 2009

74 dager igjen...


... til vi skal begynne å "luke i adventskalenderen" (som yngstejenta sa).

I år har jeg meldt meg på Julekalendervenn i Hobbyboden. Det betyr at jeg og en annen hobbydame skal lage julekalender til hverandre. 24 små overraskelser som til sammen kan koste max 300 kroner. Har ikke vært med på dette før, men jeg gleder meg!
Jeg frister også lykken hos Brit, damen som oppfant julekalendervenn i fjor. Ibloggen Brits små puslerier lodder hun ut en julekalender - kanskje du også vil delta? Bloggen hennes er uansett besøket verdt. (Bildet er lånt fra Brits utlodning.)
Trekning 25. september!


1 kommentar:

  1. Hei Hanne:) For et fantastiks smykkeskap. Jeg har også en handy mann, kanskje det var noe å øsnke seg.:) Men allerførst på min liste på tredje året står ferdigstillelse av vaskerommet...
    Trivelig at du vil være med på min lille julegavekalenderlotteri. OG glede deg unasett til hobbybodens julekalenderbytte, den gledet mange i fjor:)

    SvarSlett