tirsdag 15. februar 2011

En (nesten) helt vanlig tirsdag


Jeg har fått en utfordring fra Viggo med bloggen "Tid&rom" - en flott blogg om lokalhistorie og slektsforskning.

4 ting jeg har gjort i dag, dvs. tirsdag 15. februar
Lest ut boka "Barnepiken"
Satt meg inn i problemstillinger knyttet til inhalasjonsmedisiner for astmatikere (til en artikkel jeg jobber med)
Romstert i fryseren og funnet "alt mulig" å putte i dagens lapskaus - den ble GOD og får æren av å pryde dette innlegget
Sett min mor bli hentet av ambulanse etter et trappefall...

4 ting på min ønskeliste:
Et romslig reisebudsjett
Bedre hukommelse
God helse for meg og mine
At flere tenker over virkningen av det de sier og gjør (og det de ikke sier og ikke gjør)

4 ting jeg liker dårlig:
At jeg hører dårlig
At helsenorge styres etter anbudsprinsippet
At strøm og bensin er så dyrt
At det er kalorier i melkesjokolade

4 blogger jeg sender utfordringen videre til:
Gyngestol og kaffigrut
Fies notiser
Turids familieblogg
Meg&Mitt

2 kommentarer:

  1. Okei...jeg tar utfordringen;)

    Japp lapskausen så veldig god ut! Nå vet vi litt mer om deg, men lurer egentlig mest på hvordan det gikk med din mor...
    Hørte akkurat at egentlig er bensinen billigere nå enn i 1966..når man tenker på inntekten;)
    Er du hørapparatbruker kanskje?
    Jeg har litt astma...vil gjerne høre mer om den artikkelen:)))

    Nå må jeg tenke litt:)
    Klem;)

    SvarSlett
  2. Du vet det sikkert Hanne, men doktor Sverre Slørdal på St.Olav og Risvollan medisinske senter har det som en av sine hjertesaker; inhalasjonsmedisinen og hvordan den brukes.

    SvarSlett