tirsdag 3. januar 2012

Hva skal vi drømme om i 2012?


Godt nytt år, folkens!

Jeg sliter med juleblues og vil bare at hjemmehyggen med skjørlevnet og sene kvelder skal vare. Hva jeg mener om nymotens julebråstopp kan du lese her.

Men julen ble fin, den og jeg har kost meg med juleheftene - ikke minst min store heltinne Nemi, som hadde kloke tanker for det nye året. Jeg har tjuvlånt en av dem (klikk på bildet for å forstørre).

Nå henger en flunkende ny Nemi-kalender på kontorveggen og prøver å puste liv i meg. Jeg er kanskje ikke helt igang med nyåret, men jeg prøver.

Jeg mener ellers det samme om nyttårsforsetter som før. Forsetter vitner om vilje til utvikling! Når jeg leser om igjen hva jeg ønsket meg av 2010, ser jeg at jeg lyktes bedre med de luftige forsettene enn de konkrete - og det syns jeg er helt fint.

Mitt håndgripelige mål for 2012 er å tynne i mengden eiendeler og gjøre de nødvendige ominnredningene i huset, slik at hver ting faktisk har sin plass.

På det personlige plan vil jeg bli flinkere til å håndtere rastløshet, og se om det er mulig for meg å bare være.

Hva er din drøm for 2012?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar