fredag 8. februar 2013

Hanne da...


Jeg henger fast i enkelte ting som jeg likte som barn, men som det simpelthen ble for lite av.

Bærenett av papir er én sånn ting.

Best å ta vare på, når man først har fått et mellom hendene, liksom. Og de er jo superpraktiske for gjenbruk også. Eller?

Da jeg ryddet i regntøyskapet forleden oppdaget jeg at det tøt ut noen slike poser lenger ned i skapet. Nå har jeg løsnet skredet. Plukket fram med hard hånd, både fra dette skapet og diverse andre gjemmer.

Vi snakker ca. 70 bærenett av papir, i ulike dimensjoner.

OMG. Er det rart huset blir fullt? Jeg kastet alle, og savner dem nesten ikke i det hele tatt.

God helg!

PS: Følg min 2013-føljetong "Pludrehanne rydder og kaster"

4 kommentarer:

  1. Sparer på papirposer jeg også, men bruker dem til å putte papiravfall i, for da bærer jeg hele greia rett ut i dunken ;)

    Ha ei trivelig helg :D

    SvarSlett
  2. Dette kunne vært her... fine papirposer fra inn- og utland til gaver og spesielle anledninger. Tror jeg må trues med straff foør jeg kaster noen!

    SvarSlett
  3. *nikker gjenkjennende*
    God (rydde)helg!

    SvarSlett
  4. Godt jeg ikke er alene ... bør sikkert ta en rydderunde jeg også :-) Før samlet jeg de til strikketøyposer, men nå har jeg strikketøyet for det meste i nett. Strikkeposer samles likevel ...

    SvarSlett