tirsdag 31. desember 2013

Så mye fint med mitt navn på


Kan du huske hvor forsmedelig det var "å gå fem på" i skolegården første dag etter juleferien? "Hvor mange julegaver fikk du i år?" Og så begynte man å ramse opp - før man ut fra de andres latter skjønte at man hadde dummet seg ut - igjen. For det har selvsagt ikke vært noen julegaver siden i fjor, din tulling.


Akkurat. Og nettopp derfor - før året er omme: Her er noen av de mange flotte gavene som hadde mitt navn på pakkelappen. Og da har jeg ikke engang vist fram flere bøker, treningstøy, bilde av barnebarnet, vin, nye lys til juletreet, hjemmestrikket kopptue, pynt til huset og jeg-vet-ikke-hva.



Jeg skjønner godt at jeg gleder meg til jul :-)



PS. muligheten til å lage collage av flere bilder finner du her.



1 kommentar: