onsdag 3. januar 2018

Forsetter, planer, ambisjoner, oppgaver og mål


Heisann og hoppsann. Der hadde vi sannelig tatt hull på et flunkende nytt år. Jeg håper det har startet bra for deg som leser!

Jeg legger bak meg et uhyre slapt bloggår. Sånn vil jeg ikke ha det i 2018. Jeg savner bloggingen, både fordi det å pusle med bloggen i seg selv er hygge og rekreasjon, og fordi det å dele genererer mer futt i hobbyene mine, som for eksempel matlaging og håndarbeid.

Vi er mange som har forsetter ved inngangen til et nytt år. Så også jeg. Jeg liker følelsen av en frisk start og blanke ark. Denne gangen har jeg flere forsetter. Jeg titter på listen og tenker at jeg like godt kunne kalt det planer, ambisjoner, oppgaver eller mål:
  • Prioritere det som gjør meg godt; herunder mer utetid og mer bål 
  • Komme ajour med bilder i album
  • Avspenning minst to dager i uka
  • Komme tilbake til normalvekt
  • Gjenopplive bloggen
Noen klokere enn meg har sagt: Et mål uten en plan er bare en drøm. For ett av punktene er jeg godt i gang og følger en god plan. De andre er vel mer på intensjonsstadiet. Tips meg gjerne om gode metoder for å komme fra til A til B til C og hele veien til Å.


Og til hver især: Alle gode ønsker for det nye året! Vi høres plutselig og ganske snart :-)




2 kommentarer:

  1. Godt nytt år, og alltid kjekt med en frisk start!

    SvarSlett
  2. Godt nytt år! Mye fornuftig sagt i dette innlegget 😊

    SvarSlett